2012/06/02

Anna Eriksson - Jos mulla oilisi sydän / Ha volna szívem

Kő belsejében nőttem fel
E cella falai között
A rácsok mögött hazautaznak a felhők

Hamvadt cigaretta vagyok
Felakasztott takaró
És ha mégis kijutok innen, felismersz-e?

Ha volna szívem, hiányolnálak
Kitépném, ha tudnám, nincs szüksége rám
Ha volna szívem, érted kiáltanék
Ha volna szívem, itt halnék meg

Fegyelemben nőttem fel, már
számokra cseréltem nevemet
Ott, a másik ég mögött
korhadoznak a napok

Egy menza széke vagyok
Az ereszbe szorult fej
Ürességet ontanak a szemek
Hallasz még engem?


Ha volna szívem, hiányolnálak
Kitépném, ha tudnám, nincs szüksége rám
Ha volna szívem, érted kiáltanék
Ha volna szívem, itt halnék meg

Ha volna szívem, hiányolnálak
Kitépném, ha tudnám, nincs szüksége rám
Ha volna szívem, érted kiáltanék
Ha volna szívem, itt halnék meg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése