2012/05/13

Jenni Vartiainen - Missä muruseni on / Hol a kedvesem van


Hihetetlenül szép dal Jenni Vartiainentől. Tessék hallgatni, olvasni a szöveget és nézni a videót, mert mindhárom elképzelhetetlenül gyönyörű. Remélem sikerült finoman fordítanom, nem akartam, hogy nyersnek hangozzon, itt-ott megnyirbáltam a hosszabb alakokat, mert magyarul kicsit nehézkésebben mondtuk volna. Remélem tetszik :)

Éjjel ismét az erkélyre mentem aludni,
hogy közelebb lehessek hozzá.
Ágyamból látszott az ég, és várni kezdtem,
hátha látok majd csillaghullást.
Azt mondják, ha hullócsillagot látsz, akkor
azt kívánhatsz, amit csak szeretnél.
Éjjel elsuttogtam egy óhalyt az égnek.
Bárcsak feltámadna a szél!
Szél, süvölts oda, hol kedvesem van!
Játsz egy pillanatig a hajával!
Szólj neki szerelmemről, mond el, hogy kínlódtam
Mond el neki, csak őrá vágyom.
Nyugodt volt a tegnap éj,
de végülis
fújdogált a szél, éreztem
ahogy valaki mögém oson
megérinti arcomat
ismerős kezet éreztem bőrömön.
Nem kételkedtem többé,
tudtam, hogy,
mint gyermek zuhanhatnék álomba.
A levegő, amit lélegzünk ugyanaz,
és talpunk alatt alatt a föld, ugyanaz. 
Szél, süvölts oda, hol kedvesem van!
Játsz egy pillanatig a hajával!
Szólj neki szerelmemről, mond el, hogy kínlódtam
Mond el neki, csak őrá vágyom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése