2013/04/01

Uniklubi- Näiden Tähtien Alla



A csillagok alatt
amíg vártalak
koptattam az időt,gondoltam
a szerelem láva,
magával sodor.
A hideg vasat is
forrásra bírja
a csillagok alatt.

Imádlak téged.
Az ablakból nézlek.
Amikor igazán szeretsz.
Szívemben leírva ott van a neved.

A csillagok alatt
amíg vártalak
koptattam az időt,gondoltam
a szerelem láva,
magával sodor.
A hideg vasat is
forrásra bírja
a csillagok alatt.

Részem vagy,
Szív mellkasom alatt.
Elmentél, csillagként ragyogsz,
Szívemben itt hagytad nyomod.

A csillagok alatt
amíg vártalak
koptattam az időt,gondoltam
a szerelem láva,
magával sodor.
A hideg vasat is
forrásra bírja
a csillagok alatt.

A csillagok alatt
amíg vártalak
koptattam az időt,gondoltam
a szerelem láva,
magával sodor.
A hideg vasat is
forrásra bírja
a csillagok alatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése