2013/04/02

publ.


Ha minden igaz hamarosan megjelenik néhány versem a Vörös Postakocsi  online szárnyai alatt.  Nagyon izgulok, ez az első alkalom, hogy ilyesmi történik. 

Rittyentettem egy pár soros bemutatkozást, amely műfajban katasztrofálisak a képességeim, képtelen vagyok bemutatni magam, legyen szó tumblr-féle anonim kérdezős mókáról, pályázatról satöbbi. Ha visszaolvasom az eredményt, rendszerint ellenszenves vagyok magamank.Szóval ez lett:

"A nevem Pákozdi Dóri végzős vagyok az Elte Trefort nevezetű gyakorlóiskolájában. Budapesten születtem 1994ben. Ez az első alkalom, hogy publikálok, korábban barátok ismerősök olvastak, illetve van egy blogom, ott jópáran. Dalszövegeket, verseket fordítok szabadidőmben finnből, amolyan mániámmá lett ez a nyelv. Érettségi után valami egészen hasonlóval szeretnék foglalkozni. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése