2013/05/20

Гражданская Оборона - Всё идёт по плану // Minden a terv szerint halad by Kata Fodor

VENDÉGPOSZT
GUEST'S POST


Kettétört a határ kulcsa

 A mi Lenin atyuskánk pedig teljesen halott 
Oszlásnak indult penészen és akácmézen
 A peresztrojka egyre halad, halad a terv szerint
 És az egész mocsok meztelen jéggé változott 

És minden a terv szerint halad

 A sorsom megkívánta a nyugalmat
 Megígértem neki, hogy kimaradok a háborús játékból 
De a sapkámon sarló és kalapács és csillag 
Milyen megható: sarló és kalapács és csillag 
Várakozás álnok lámpása ide-oda hintáz

 És minden a terv szerint halad 


Feleségemmel etették a tömeget, 

Békéltető ököllel ütötték mellét,
Világszabadsággal tépték húsát,
Temessétek hát ez az Úrban-

 Hiszen minden a terv szerint halad


Egyedül Lenin atyánk volt jó vezér,

Az összes többi rémesen szar,
Ellenségek és vadbarmok,
Anyaföldünkre dühöngő hó hullott.
Vettem egy példány «Koreát» - ott is minden jó
 Kim Ir Szen elvtárs ugyanolyan, mint itt,
Biztos vagyok benne, hogy náluk is

Minden a terv szerint halad


De a kommunizmusban majd minden fasza lesz,

Mindjárt itt lesz, csak ki kell várni,
Minden ingyen lesz, egy végtelen trip,
Nyilván meghalni sem kell majd,
Felriadtam az éjszaka közepén és megértettem, hogy

MINDEN A TERV SZERINT HALAD


Kata Fodor


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése